استقلال بی آرش نماند
تاریخ : 22 شهريور 1395
بازدید : 594
نویسنده : مسعود صالحی
آرش افشین خرید بعدی آبی ها

چه خط حمله ای شده واویـــلا ...

این تیم اگه جای مجیدی و جابر و حاج محمدی , حاج صفی و مجتبی(حدادی فر) و پژمان رو داشت می رفت برای موفقیت توی آسیا ...

لیست پر شد ولی هنوز امکان جابجایی توی لیست هست البته همینی که الان هستیم هم خوب تیمیه . اونی که گفتم دیگه خیلی رویایی بود


 گزارش و تصاویر تمرین امروز / دقت بالای افشین در زدن ضربات آخر ; چیپ علی منصور به سید

تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای فصل جدید از ساعت 18 و 30 در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

* حدود هزار نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند که مثل روزهای گذشته بانوان هم در بین آنها دیده می‌شدند.

* آرش افشین، بختیار رحمانی و ووریا غفوری اولین تمرین خود را با آبی‌پوشان برگزار کرده و مورد استقبال سایر اعضای کادر فنی قرار گرفتند. این نفرات به شدت توسط تماشاگران تشویق شدند و البته آنها هم به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند

* هنگامی که بختیار رحمانی مورد تشویق طرفداران قرار گرفت به سمت آنها رفت و با بوسیدن پیراهن آبی تماشاگران را به وجد آورد

* آرش افشین که اولین جلسه تمرینی خود را با آبی‌پوشان پشت سر گذاشت در زدن ضربات آخر با دقت عمل کرد و ضربات خوب این بازیکن با تشویق تماشاگران تؤام شد.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدحسین حسینی، خسرو حیدری و کاوه رضایی که روز گذشته استقلالی شده بود در تمرین امروز حاضر نبودند.

* علیرضا رمضانی در تمرین عصر امروز هم غایب بود و این بازیکن همچنان مغضوب کادر فنی استقلال است و در تمرینات شرکت نمی‌کند.

* تمرین امروز استقلال شامل یک آیتم ویژه بود که در آن بازیکنان تحت فشار و با راهنمایی منصوریان به توپ ضربه می‌زدند که دروازه‌بان در این صحنه باید واکنش نشان می‌داد. بعد از زدن چند ضربه خوب به سمت دروازه توسط افشین و رحمانی علیرضا منصوریان شخصا خودش اقدام به زدن ضربه کرد و در حالی که توپ را از شاگردانش گرفته بود با یک ضربه چیپ به شکلی زیبا دروازه مهدی رحمتی را باز کرد که گلر استقلال تنها در این ضربه نظاره‌گر بود. در این لحظه تماشاگران استقلال به شدت سرمربی آبی‌پوشان را تشویق کرده و از این حرکت او به وجد آمدند.

چقد آبـــی بهتون میاد با عشقا




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com